12 Haziran 2010 Cumartesi

SEZONU AÇTIK!

  Yaza girerken elbiselerimizde yaza uyum sağlamalıdır.Yeni elbiseler alırız,bir heycana kapılırız.Ama kendimiz oluşturabileceğimizi de unutmamalıyız.Bakın bakalım biz neler oluşturmuşuz? =)


MODA SHOW

Annem ile beraber PARK BRAVO'dan aldığımız bir pareodan oluşturduğumuz tatillik hoş bir elbise.Tabi bir de toka yaparak bu hoş tasarımla kombin yaptık.Kurdelalarla da süsledik.Şimdi yazın tatilde mayonun üstüne giymeyi planlıyorz.Bu tokayı da pareodan kesip içine lastik yerleştirdik.


Aşağıdaki de eski bir bluzdu.Bizde üsütne bazı süslemeler yapıp yeniden değerlendirmeye çalıştık.Ve sonunda böyle bir şey çıktı:      










Yandaki de SAKURA ÇİÇEĞİ'nin (Gülden ve Nilay Teyzem'in) bir hediyesi!








Pembe olan ise MANGO'dan aldığımız hoş bir elbise....

3 yorum:

  1. HEPSİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ.İYİ GÜNLERDE GİYİN...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz.İlk baştaki pareoyu geçen sene park bravodan 4.50tl ye almıştım.Ortadan ikiye katlayıp yanlarından kol payı bırakıp diktim.Boyun oyuğunu derin bir şekilde V kestim.Kıvırıp diktim,kurdele geçirdim.Belinede kol altlarından delik açarak kurdele geçirdim.

    YanıtlaSil